Kenia stage - Reisverslagen van Mariëlle Stockey - WaarBenJij.nu Kenia stage - Reisverslagen van Mariëlle Stockey - WaarBenJij.nu

Kenia stage

Mijn naam is Mariëlle en ik ben 18 jaar. Ik doe de opleiding Maatschappelijk Zorg niveau 3 en zit nu in het tweede leerjaar. Ik heb de kans gekregen om voor mijn opleiding drie maanden naar Kenia te gaan om daar stage te lopen. Omdat ik al voor zo ver ik me kan herinneren er van droom om naar Afrika te gaan heb ik deze kans natuurlijk met beide handen aangepakt.
Ik ga zes weken naar het platteland, daarna heb ik één week vakantie waarin ik onder andere op safari ga en daarna ga ik zes weken aan de slag in de stad. In beide gevallen kan ik terecht komen op een school voor kinderen met beperking (zowel lichamelijk als verstandelijk), of in een kindertehuis. In de stad is het ook mogelijk dat ik op een normale Boys- of Girlsschool kom. De taken die ik daar uit ga voeren zijn natuurlijk afhankelijk van waar ik geplaatst word.

Recente Reisverslagen:

11 Juli 2016

Het is nu toch echt aftellen geblazen.

04 Juli 2016

Het is alweer de 9e week dat ik hier zit joh.

27 Juni 2016

Vakantie en eerste stage week

12 Juni 2016

De laatste twee weken in Rangala :(

29 Mei 2016

Wat gaat de tijd toch snel!
Mariëlle

Actief sinds 08 Maart 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 3844

Voorgaande reizen:

25 April 2016 - 25 Juli 2017

Kenia stage

Landen bezocht: